Tip Efekt lupa
  • 1 z 2
 

Podpora začlenění žáka s PAS do třídního kolektivu, Lenka Bittmannová, Julius Bittmann, Pasparta

Neohodnoceno
 

Podpora začlenění žáka s PAS do třídního kolektivu, Lenka Bittmannová, Julius Bittmann, Pasparta

Prevence šikany prostřednictvím besed se spolužáky, rodiči a pedagogy

jak pracovat s třídním kolektivem, ve kterém je integrováno dítě s poruchou autistického spektra (PAS)? Jak podpořit pozitivní klima ve třídě a předcházet tak šikaně? Kdy je třeba informovat spolužáky dítěte s PAS a jejich rodiče o tom, že do třídy bude takové dítě docházet? Kdy je takováto intervence naopak na škodu? To jsou některé z otázek, na které odpovídají autoři této publikace.

Dostupnost Skladem (3 ks)
149 Kč
   
Kód produktu 216
Značka Pasparta
Kategorie Knihy pro rodiče a pedagogy
 

Podpora začlenění žáka s PAS do třídního kolektivu, Lenka Bittmannová, Julius Bittmann, Pasparta

Prevence šikany prostřednictvím besed se spolužáky, rodiči a pedagogy

jak pracovat s třídním kolektivem, ve kterém je integrováno dítě s poruchou autistického spektra (PAS)? Jak podpořit pozitivní klima ve třídě a předcházet tak šikaně? Kdy je třeba informovat spolužáky dítěte s PAS a jejich rodiče o tom, že do třídy bude takové dítě docházet? Kdy je takováto intervence naopak na škodu? To jsou některé z otázek, na které odpovídají autoři této publikace.

Integrace dítěte s PAS ve třídě je zásadní pro jeho celkový vývoj a socializaci. Proto by práce s třídním kolektivem měla být základem prevence šikany a podpory začlenění těchto žáků. Jednou z možností, jak podpořit pozitivní klima ve třídě, jsou besedy pro spolužáky dětí s autismem. Při nich je třeba respektovat určité zásady vedení. Jinak probíhá beseda na prvním stupni škol, jinak na stupni druhém či střední škole. Mnohdy je potřeba organizovat i besedy s pedagogy a mimořádné třídní schůzky. Právě všemi aspekty besed se zabývá tato publikace, ve které naleznete také řadu praktických ukázek a příkladů.

Zkušení autoři působí ve Speciálně pedagogické centrum při Národním ústavu pro autismus (NAUTIS) a mimo jiné se věnují různým typům besed.

Kniha je určena jak pro odbornou veřejnost (učitele, asistenty pedagoga, vedení školy, poradenské pracovníky ve škole, speciální pedagogy, pracovníky SPC), tak pro rodiče dětí s PAS i ostatní osoby, které se setkávají s dětmi s touto diagnózou.

Titul navazuje na předchozí publikaci této autorské dvojice Prevence a účinné řešení šikany. U žáků a studentů s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem, která vyšla v nakladatelství Pasparta.

Podobné produkty

     
  • specifika smysloveho vnimani obalka Kód: 19350
    Skladem (1)

    Specifika smyslového vnímání u autismu a Aspergerova syndromu. Olga Bogdashina, Pasparta

    Kniha se velmi podrobně věnuje specifikům smyslového vnímání u lidí s autismem a s Aspergerovým syndromem. Je určena pro odbornou veřejnost, cenné informace zde však najdou i rodiče dětí s autismem a všichni, kdo se o téma autismu zajímají.

     


    350 Kč
       
    Značka: Pasparta
  • specialnepedagogicke minimum Kód: 19787
    Skladem (5)

    Speciálně-pedagogické minimum pro učitele. Co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami. Lenka Bittmannová a kol.

    Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat. Ukazuje, jakým způsobem mohou učitelé s dětmi s určitými obtížemi pracovat. Na základě příkladů dobré i špatné praxe předkládá metody  a postupy, které se při práci s těmito dětmi osvědčily i kterých je naopak třeba se vyvarovat. 

     


    290 Kč
       
    Značka: Pasparta
Počet stran 64

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.