Tip Efekt lupa
 

S – Pozice hlásky ve slově. Obrázková logopedie

Neohodnoceno
 

S – Pozice hlásky ve slově. Obrázková logopedie

Sada 36 karet slouží k nácviku určení pozice hlásky S ve slově. Na každé kartě je obrázek a písmeno S, které má dítě vyhledat a označit na správném místě v tabulce pod obrázkem. Správné místo může označit suchým fixem, kolíčkem nebo fazolkou. Tyto pomůcky již nejsou součástí balení. Sada je vhodná pro děti ve věku 5 až 7 let.

Dostupnost Skladem (2 ks)
60 Kč
49,59 Kč bez DPH
   
Kód produktu 18729
Výrobce Martina Kolmanová
Kategorie Logopedie
 

S – Pozice hlásky ve slově. Obrázková logopedie

Sada 36 karet slouží k nácviku určení pozice hlásky S ve slově. Na každé kartě je obrázek a písmeno S, které má dítě vyhledat a označit na správném místě v tabulce pod obrázkem. Správné místo může označit suchým fixem, kolíčkem nebo fazolkou. Tyto pomůcky již nejsou součástí balení. Sada je vhodná pro děti ve věku 5 až 7 let.

Karty první hláska S se prodávají vytištěné na vizitkovém papíře gramáž 300 g/m2, počet stran:4 vel. A4

Každý list si rozstříhejte na 12 karet podle vyznačené linie stříhání. Na každé kartičce je obrázek s vyznačenou hláskou a pod ním tři až šest políček. Tato políčka odpovídají počtu hlásek ve slově.

Dětem nejprve vysvětlíme, že hledáme ve slově hlásku S. Cílem je určit, na kterém místě ve slově se hláska nachází. Děti pak označí správné políčko tužkou, kolíčkem nebo na něj vloží fazolku. Tyto pomůcky již nejsou součástí balení.

  • UČÍME SE HLÁSKU
    Pokud se dítě teprve učí hlásku S rozpoznat, můžeme ji v řeči zvýraznit tak, že ji buď vícekrát zopakujeme, nebo ji protáhneme. Pro nácvik volíme karty se třemi hláskami. Např. SSSS-SÝR. Nebo KO-SSS. Poté dítěti vyhláskujeme slovo po písmenkách a při každém písmenku ukazujeme na správné políčko. Dítě má za úkol říct: „TADY“ ve chvíli, kdy hledanou hlásku uslyší. Je vhodné nechat dítě také písmenka, která povíte, zopakovat.
  • DÍTĚ UMÍ ROZDĚLIT SLOVA NA HLÁSKY
    Pokud již dítě umí se souborem dobře pracovat, může složená slova, resp. obrázky také zároveň přiřazovat k symbolům čísel a poznávat tak, kolik slabik je ve slově. Tento úkol hravě zvládnou děti školního věku. Školní děti mohou také zapisovat jednotlivá písmena ve slově a S zvýraznit jinou barvou.
  • DALŠÍ ROZVOJ
    Vyjmenováváme všechny hlásky ve slově.
    Ptáme se dítěte, která hláska je před a za tou, kterou vyhledalo.
    Jak by znělo slovo, kdybychom hlásku S vyměnili za jinou. Např. ve slově SŮL bychom S nahradili H.

Podobné produkty

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.