Kdo bydlí na louce, v lese, na farmě a v ZOO. Strukturovaný úkol, Jiný svět
Kód: 8863Detailní popis produktu
Kdo bydlí na louce, v lese, na farmě a v ZOO. Strukturovaný úkol, Jiný svět
Strukturovaný úkol zaměřený na třídění obrázků do skupin. Děti se učí jednotlivé obrázky zvířat pojmenovat a roztřídit do jednotlivých skupin podle míst,kde žijí. Úkol je vhodný pro děti předškolního věku a děti se speciálními vzdělávacími potřebami.
Začínáme s několika obrázky. Postupně náročnost zvyšujeme přidáváním dalších obrázků a skupin.Strukturovaný úkol obsahuje dostatek obrázkových kartiček k obměňování. Některá zvířata mohou patřit do více kategorií.
- Zalaminovaná výuková pomůcka opatřena samolepicím suchým zipem
- Třídění obrázků do 4 skupin (louka, les, farma, ZOO)
- Balení obsahuje celkem 56 obrázkových kartiček
- 3 x velkou strukturovanou tabulku velikosti A4 na třídění obrázků (2x třídění do 2 skupin, 1x do 4 skupin)
- Návod - průvodce
Tento strukturovaný úkol můžete také zakoupit v elektronické podobě, soubor v PDF - k zakoupení ZDE.

Česká abeceda. Strukturované listy. Jiný svět
Dva strukturované listy zaměřené na českou abecedu. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit střídáním pořadí jednotlivých písmen a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení. Je také možné úkol zjednodušit tak, že děti do tabulky doplňují pouze obrázek, nebo písmeno.

Logické řady - doprava. 2 Strukturované listy. Jiný svět
Dva strukturovné listy zaměřené na logické řady - téma doprava. Úkolem dětí je doplnit kartičky se správným obrázkem do řady dle posloupnosti. Úkoly mají různou náročnost.

Logické řady - příroda. 2 Strukturované listy do desek. Jiný svět
Dva strukturovné listy zaměřené na logické řady - téma příroda. Úkolem dětí je doplnit kartičky se správným obrázkem do řady dle posloupnosti. Úkoly mají různou náročnost.

Co je chlapce? Co je dívky? jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento strukturovaný úkol je zaměřen na třídění podle toho, zda věc patří chlapci nebo dívce

Co je lehké? Co je těžké? Jiný svět
Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Úkolem je roztřídit obrázky podle váhy na těžké a lehké

Co je malé? Co je velké? Jiný svět
Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Úkolem je roztřídit obrázky podle velikosti na malé a velké

Geometrické tvary kolem nás
Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.

Barvy - trikolora, strukturovaný úkol
Jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na třídění podle kombinace 3 barev

Co kdy nosíme.
Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.
Úkol je zaměřen na třídění obrázků podle toho, co kdy nosíme

Hledej stejný tvar a barvu. Strukturovaný list. Jiný svět
Strukturovaný úkol zaměřený na poznávání barev a základních geometrických tvarů. Úkolem dětí je přiřadit geometrický tvar ke správnému obrysu a barvě.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.