Strukturované učení, autismus, Strana 3
Nejprodávanější
Značky
Výpis produktů
Sada Barvy - Dopravní prostředky (1 + 2). 2 logické tabulky na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na třídění podle barev. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
Barvy - dopravní prostředky 3. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na třídění podle barev. Tato laminovaná výuková pomůcka je vhodná pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií, mentálním postižením či jinými komunikačními obtížemi.
Sada Barvy - věci. 2 logické tabulky na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na třídění podle barev. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
Barvy - věci 2. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na třídění podle barev. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
Barvy - věci 1. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměře na třídění podle barev. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
Směry. Logická tabulka na třídění.
Strukturovaná tabulka zaměřena na směry. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
Geometrické tvary. Logická tabulka na třídění.
Strukturovaná tabulka zaměřena na barvy a geometrické tvary. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
Počítání 2. Logická tabulka na třídění.
Strukturovaná tabulka zaměřena na první počítání - do čtyř. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
Počítání 1. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na první počítání - do čtyř. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
První počítání. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na první počítání - do čtyř. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
Samohlásky, strukturovaný úkol, Jiný svět
Povolání, strukturovaný úkol, Jiný svět
Strukturované učení
Třídíme: Zvířata volně žijící / Domácí. Strukturovaný úkol
Úkolem je roztřídit obrázky zvířat do dvou skupin. Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.
Třídíme do dvou skupiny : Zvířata domácí / v ZOO
Úkolem je roztřídit obrázky do skupin. Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.
Vláček - barvy a číselná posloupnost
Strukturovaný úkol - děti mají roztřídit vagonky podle barev, správně je přiřadit ke stejně barevné mašince a zároveň je seřadit správně za sebou podle čísel 1-3
Jiný svět Třídíme potraviny
Strukturovaný úkol - děti mají rozdělit obrázky s potravinami do 4 skupin: ovoce, zelenina, pečivo, masné výrobky
Třídíme - zelenina/ovoce. Jiný svět
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci. Úkolem je roztřídit obrázky do skupin - jídlo/zelenina
Třídíme - jídlo/pití. jiný svět
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci. Úkolem je roztřídit obrázky do skupin
Třídíme - nádobí/nářadí. Jiný svět
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci. Úkolem je roztřídit obrázky do skupin
Co je lehké? Co je těžké? Strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Úkolem je roztřídit obrázky podle váhy na těžké a lehké
Co je malé? Co je velké? strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec. vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie a jinými komunikačními problémy. Úkolem je roztřídit obrázky podle velikosti na malé a velké.
Co je chlapce? Co je dívky? jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento strukturovaný úkol je zaměřen na třídění podle toho, zda věc patří chlapci nebo dívce
Co kdy nosíme. obrázkový strukturovaný úkol
Poznáš podle počasí, jak se obléknout? Obrázkové strukturované učení pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami.
Třídíme podle velikostí. Strukturovaný úkol
Úkol je zaměřen na třídění obrázků podle velikostí. Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.
Třídíme barevné míče
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.
Úkol je zaměřen na třídění obrázků na téma barevné míče
Geometrické tvary kolem nás - strukturovaný úkol
Poznej geometrické tvary. Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, např. autismus (PAS), dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.
Ovoce - celé a půlené. Strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem řád a podporuje jejich rozvoj. Vhodné pro autismus, dysfázii a další obtíže v komunikaci. Tento úkol je zaměřen na přiřazování obrázků ovoce - celého a půleného.
Třídění podle barev, strukturovaný úkol
Tento úkol je zaměřen na třídění podle barev. Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.
Třídění podle geometrických tvarů, strukturovaný úkol
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.Tento úkol je zaměřen na třídění podle geometrických tvarů
