Jiný svět Co kdy nosíme. Strukturované učení
Kód: 1625Související produkty

Jiný svět Třídíme podle velikostí. Strukturované učení
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je hodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.
Úkol je zaměřen na třídění obrázků podle velikostí

Jiný svět Počítáme do 3, II., strukturovaný úkol (13 dílů)
Úkolem dětí je přiřadit k číslům 1-3 kartičky s příslušným počtem nakreslených předmětů. Jednotlivé kartičky se připevňují k podkladové desce za pomoci suchého zipu.

Počítáme do 3, strukturovaný úkol
Jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na první počítání

Třídíme barevné míče
Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.
Úkol je zaměřen na třídění obrázků na téma barevné míče

Barvy - trikolora, strukturovaný úkol
Jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na třídění podle kombinace 3 barev
Detailní popis produktu
Co kdy nosíme, obrázkový strukturovaný úkol. Z jiného světa s.r.o.
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.
Úkol je zaměřen na třídění obrázků podle toho, co kdy nosíme
V balení najdete:
1x podkladovou tabulku vel. A4 se suchým zipem
12 ks kartiček vel. 6 x 6 cm se suchým zipem

Kdo bydlí na louce, v lese, na farmě a v ZOO. Strukturovaný úkol, Jiný svět
Třídění obrázků do skupin. Děti se učí jednotlivé obrázky pojmenovat a roztřídit do jednotlivých skupin. Úkol je vhodný pro děti předškolního věku a děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.