Kdo bydlí na louce, v lese, na farmě a v ZOO. Strukturovaný úkol, Jiný svět
Kód: 8863Detailní popis produktu
Kdo bydlí na louce, v lese, na farmě a v ZOO. Strukturovaný úkol, Jiný svět
Strukturovaný úkol zaměřený na třídění obrázků do skupin. Děti se učí jednotlivé obrázky zvířat pojmenovat a roztřídit do jednotlivých skupin podle míst,kde žijí. Úkol je vhodný pro děti předškolního věku a děti se speciálními vzdělávacími potřebami.
Začínáme s několika obrázky. Postupně náročnost zvyšujeme přidáváním dalších obrázků a skupin.Strukturovaný úkol obsahuje dostatek obrázkových kartiček k obměňování. Některá zvířata mohou patřit do více kategorií.
- Zalaminovaná výuková pomůcka opatřena samolepicím suchým zipem
- Třídění obrázků do 4 skupin (louka, les, farma, ZOO)
- Balení obsahuje celkem 56 obrázkových kartiček
- 3 x velkou strukturovanou tabulku velikosti A4 na třídění obrázků (2x třídění do 2 skupin, 1x do 4 skupin)
- Návod - průvodce

Česká abeceda. Strukturované listy.
Dva strukturované úkoly zaměřené na českou abecedu. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit střídáním pořadí jednotlivých písmen a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení. Je také možné úkol zjednodušit tak, že děti do tabulky doplňují pouze obrázek, nebo písmeno.

Logické řady - doprava, příroda. 4 strukturované listy. Jiný svět
Dva strukturovné listy zaměřené na logické řady - téma doprava. Úkolem dětí je doplnit kartičky se správným obrázkem do řady dle posloupnosti. Úkoly mají různou náročnost. Aktivita je vhodná pro děti předškolního věku a pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami. zejména s autismem.

Co je chlapce? Co je dívky? jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento strukturovaný úkol je zaměřen na třídění podle toho, zda věc patří chlapci nebo dívce

Co je lehké? Co je těžké? Strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Úkolem je roztřídit obrázky podle váhy na těžké a lehké

Co je malé? Co je velké? strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec. vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie a jinými komunikačními problémy. Úkolem je roztřídit obrázky podle velikosti na malé a velké.

Geometrické tvary kolem nás - strukturovaný úkol
Poznej geometrické tvary. Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, např. autismus (PAS), dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.

Barvy – Trikolora: strukturované učení s laminovanou tabulkou a kartičkami. Podporuje děti s autismem, dysfázií a speciálními potřebami.

Co kdy nosíme. obrázkový strukturovaný úkol
Poznáš podle počasí, jak se obléknout? Obrázkové strukturované učení pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.