Výprodej - po vyprodání nebude v nabídce, Strana 2
Nejprodávanější
Značky
Výpis produktů

Směry. Logická tabulka na třídění.
Strukturovaná tabulka zaměřena na směry. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.

Geometrické tvary. Logická tabulka na třídění.
Strukturovaná tabulka zaměřena na barvy a geometrické tvary. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.

Počítání 2. Logická tabulka na třídění.
Strukturovaná tabulka zaměřena na první počítání - do čtyř. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.

Počítání 1. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na první počítání - do čtyř. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.

První počítání. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na první počítání - do čtyř. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.

Samohlásky, strukturovaný úkol, Jiný svět

Povolání, strukturovaný úkol, Jiný svět
Strukturované učení

Třídíme: Zvířata volně žijící / Domácí. Strukturovaný úkol
Úkolem je roztřídit obrázky zvířat do dvou skupin. Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.

Třídíme do dvou skupiny : Zvířata domácí / v ZOO
Úkolem je roztřídit obrázky do skupin. Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.


Zvířata: Kde žijí? Strukturovaný úkol
Jiný svět
20 obrázkových kartiček na téma zvířata. Obrázky zvířat se třídí do skupin podle toho, kde žijí

Vláček - barvy a číselná posloupnost
Strukturovaný úkol - děti mají roztřídit vagonky podle barev, správně je přiřadit ke stejně barevné mašince a zároveň je seřadit správně za sebou podle čísel 1-3

Jiný svět Třídíme potraviny
Strukturovaný úkol - děti mají rozdělit obrázky s potravinami do 4 skupin: ovoce, zelenina, pečivo, masné výrobky

Jiný svět Počítáme do 3, II., strukturovaný úkol (13 dílů)
Úkolem dětí je přiřadit k číslům 1-3 kartičky s příslušným počtem nakreslených předmětů. Jednotlivé kartičky se připevňují k podkladové desce za pomoci suchého zipu. Strukturované učení dává dětem řád a podporuje jejich rozvoj. Vhodné pro autismus, dysfázii a další obtíže v komunikaci.

Počítáme do 10, bonbóny.
Strukturovaný úkol, kde mají děti přiřadit kartičku s číslem ke kartičce s příslušným počtem bonbónů. Strukturované učení dává dětem řád a podporuje jejich rozvoj. Vhodné pro autismus, dysfázii a další obtíže v komunikaci.

Třídíme - zelenina/ovoce. Jiný svět
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci. Úkolem je roztřídit obrázky do skupin - jídlo/zelenina

Třídíme - jídlo/pití. jiný svět
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci. Úkolem je roztřídit obrázky do skupin

Třídíme - nádobí/nářadí. Jiný svět
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci. Úkolem je roztřídit obrázky do skupin

Třídíme do skupin - oblečení/dopravní prostředky. Jiný svět
Strukturovaný úkol, Jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na třídění do skupin

Co je lehké? Co je těžké? Strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Úkolem je roztřídit obrázky podle váhy na těžké a lehké

Co je malé? Co je velké? strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec. vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie a jinými komunikačními problémy. Úkolem je roztřídit obrázky podle velikosti na malé a velké.

Co je chlapce? Co je dívky? jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento strukturovaný úkol je zaměřen na třídění podle toho, zda věc patří chlapci nebo dívce

Co kdy nosíme. obrázkový strukturovaný úkol
Poznáš podle počasí, jak se obléknout? Obrázkové strukturované učení pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami.

Třídíme podle velikostí. Strukturovaný úkol
Úkol je zaměřen na třídění obrázků podle velikostí. Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.

Třídíme barevné míče
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.
Úkol je zaměřen na třídění obrázků na téma barevné míče

Roční období - strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem řád a podporuje jejich rozvoj. Vhodné pro autismus, dysfázii a další obtíže v komunikaci.
Úkol je zaměřen na třídění obrázků na téma roční období

Geometrické tvary kolem nás - strukturovaný úkol
Poznej geometrické tvary. Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, např. autismus (PAS), dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.

Ovoce - celé a půlené. Strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem řád a podporuje jejich rozvoj. Vhodné pro autismus, dysfázii a další obtíže v komunikaci. Tento úkol je zaměřen na přiřazování obrázků ovoce - celého a půleného.

Barvy – Trikolora: strukturované učení s laminovanou tabulkou a kartičkami. Podporuje děti s autismem, dysfázií a speciálními potřebami.