Výprodej - po vyprodání nebude v nabídce, Strana 2
Nejprodávanější
Značky

Co je lehké? Co je těžké? Jiný svět
Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Úkolem je roztřídit obrázky podle váhy na těžké a lehké

Co je malé? Co je velké? Jiný svět
Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Úkolem je roztřídit obrázky podle velikosti na malé a velké

Co je chlapce? Co je dívky? jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento strukturovaný úkol je zaměřen na třídění podle toho, zda věc patří chlapci nebo dívce

Co kdy nosíme.
Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.
Úkol je zaměřen na třídění obrázků podle toho, co kdy nosíme

Jiný svět Třídíme podle velikostí. Strukturované učení
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je hodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.
Úkol je zaměřen na třídění obrázků podle velikostí

Třídíme barevné míče
Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.
Úkol je zaměřen na třídění obrázků na téma barevné míče

Roční období
Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol
Sobítrukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.
Úkol je zaměřen na třídění obrázků na téma roční období

Geometrické tvary kolem nás
Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.

Ovoce - celé a půlené. Strukturovaný úkol
Jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na přiřazování obrázků ovoce - celého a půleného

Barvy - trikolora, strukturovaný úkol
Jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na třídění podle kombinace 3 barev

Třídění podle barev, strukturovaný úkol
Jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na třídění podle barev

Třídění podle geometrických tvarů, strukturovaný úkol
Jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na třídění podle geometrických tvarů

Počítáme do 3, strukturovaný úkol
Jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na první počítání

Počítáme do 5, Jiný svět. Strukturované učení
Strukturovaný úkol, se kterým si děti procvičí počítání do 5
Vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy