Výukové pomůcky - laminace i PDF, Strana 5
Řazení produktů
Značky
Výpis produktů
Co je malé? Co je velké? strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec. vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie a jinými komunikačními problémy. Úkolem je roztřídit obrázky podle velikosti na malé a velké.
Co je chlapce? Co je dívky? jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento strukturovaný úkol je zaměřen na třídění podle toho, zda věc patří chlapci nebo dívce
Co kdy nosíme. obrázkový strukturovaný úkol
Poznáš podle počasí, jak se obléknout? Obrázkové strukturované učení pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami.
Třídíme podle velikostí. Strukturovaný úkol
Úkol je zaměřen na třídění obrázků podle velikostí. Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.
Třídíme barevné míče
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.
Úkol je zaměřen na třídění obrázků na téma barevné míče
Geometrické tvary kolem nás - strukturovaný úkol
Poznej geometrické tvary. Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, např. autismus (PAS), dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.
Ovoce - celé a půlené. Strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem řád a podporuje jejich rozvoj. Vhodné pro autismus, dysfázii a další obtíže v komunikaci. Tento úkol je zaměřen na přiřazování obrázků ovoce - celého a půleného.
Barvy – Trikolora: strukturované učení s laminovanou tabulkou a kartičkami. Podporuje děti s autismem, dysfázií a speciálními potřebami.
Třídění podle barev, strukturovaný úkol
Tento úkol je zaměřen na třídění podle barev. Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.
Třídění podle geometrických tvarů, strukturovaný úkol
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.Tento úkol je zaměřen na třídění podle geometrických tvarů
