Z jiného světa, Strana 4
Výpis produktů
                                    
                                                                                                                                                                                    Barvy - dopravní prostředky 2. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaná laminovaná tabulka zaměřena na třídění podle barev. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
                                                                                                                                                                                    Barvy - dopravní prostředky 1. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaný logický úkol je zaměřený na třídění podle barev. Strukturované učení přináší dětem s autismem jistotu, řád a přehlednost – každá věc má své místo.
                                                                                                                                                                                    Sada Barvy - Dopravní prostředky (1 + 2). 2 logické tabulky na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na třídění podle barev. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
                                                                                                                                                                                    Barvy - dopravní prostředky 3. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na třídění podle barev. Tato laminovaná výuková pomůcka je vhodná pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií, mentálním postižením či jinými komunikačními obtížemi.
                                                                                                                                                                                    Sada Barvy - věci. 2 logické tabulky na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na třídění podle barev. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
                                                                                                                                                                                    Barvy - věci 2. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na třídění podle barev. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
                                                                                                                                                                                    Barvy - věci 1. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměře na třídění podle barev. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
                                                                                                                                                                                    Směry. Logická tabulka na třídění.
Strukturovaná tabulka zaměřena na směry. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
                                                                                                                                                                                    Geometrické tvary. Logická tabulka na třídění.
Strukturovaná tabulka zaměřena na barvy a geometrické tvary. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
                                                                                                                                                                                    Počítání 2. Logická tabulka na třídění.
Strukturovaná tabulka zaměřena na první počítání - do čtyř. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
                                                                                                                                                                                    Počítání 1. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na první počítání - do čtyř. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
                                                                                                                                                                                    První počítání. Logická tabulka na třídění. Jiný svět
Strukturovaná tabulka zaměřena na první počítání - do čtyř. Po pravé straně je prostor na odkládání kartiček. Úkolem dětí je doplnit kartičky do tabulky dle zadání. Zadání se může měnit a tím dětem znesnadnit případné zapamatování řešení.
                                                                                                                                                                                    Samohlásky, strukturovaný úkol, Jiný svět
                                                                                                                                                                                    Povolání, strukturovaný úkol, Jiný svět
Strukturované učení
                                                                                                                                                                                    Třídíme: Zvířata volně žijící / Domácí. Strukturovaný úkol
Úkolem je roztřídit obrázky zvířat do dvou skupin. Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.
                                                                                                                                                                                    Třídíme do dvou skupiny : Zvířata domácí / v ZOO
Úkolem je roztřídit obrázky do skupin. Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.
                                                                                                                                                                                    
                                                                                                                                                                                    Vláček - barvy a číselná posloupnost
Strukturovaný úkol - děti mají roztřídit vagonky podle barev, správně je přiřadit ke stejně barevné mašince a zároveň je seřadit správně za sebou podle čísel 1-3
                                                                                                                                                                                    Jiný svět Třídíme potraviny
Strukturovaný úkol - děti mají rozdělit obrázky s potravinami do 4 skupin: ovoce, zelenina, pečivo, masné výrobky
                                                                                                                                                                                    Jiný svět Počítáme do 3, II., strukturovaný úkol (13 dílů)
Úkolem dětí je přiřadit k číslům 1-3 kartičky s příslušným počtem nakreslených předmětů. Jednotlivé kartičky se připevňují k podkladové desce za pomoci suchého zipu. Strukturované učení dává dětem řád a podporuje jejich rozvoj. Vhodné pro autismus, dysfázii a další obtíže v komunikaci.
                                                                                                                                                                                    Počítáme do 10, bonbóny.
Strukturovaný úkol, kde mají děti přiřadit kartičku s číslem ke kartičce s příslušným počtem bonbónů. Strukturované učení dává dětem řád a podporuje jejich rozvoj. Vhodné pro autismus, dysfázii a další obtíže v komunikaci.
                                                                                                                                                                                    Třídíme - zelenina/ovoce. Jiný svět
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci. Úkolem je roztřídit obrázky do skupin - jídlo/zelenina
                                                                                                                                                                                    Třídíme - jídlo/pití. jiný svět
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci. Úkolem je roztřídit obrázky do skupin
                                                                                                                                                                                    Třídíme - nádobí/nářadí. Jiný svět
Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci. Úkolem je roztřídit obrázky do skupin
                                                                                                                                                                                    Třídíme do skupin - oblečení/dopravní prostředky. Jiný svět
Strukturovaný úkol, Jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na třídění do skupin
                                                                                                                                                                                    Co je lehké? Co je těžké? Strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Úkolem je roztřídit obrázky podle váhy na těžké a lehké
                                                                                                                                                                                    Co je malé? Co je velké? strukturovaný úkol
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec. vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie a jinými komunikačními problémy. Úkolem je roztřídit obrázky podle velikosti na malé a velké.
                                                                                                                                                                                    Co je chlapce? Co je dívky? jiný svět
Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento strukturovaný úkol je zaměřen na třídění podle toho, zda věc patří chlapci nebo dívce
                                                                                                                                                                                    Co kdy nosíme. obrázkový strukturovaný úkol
Poznáš podle počasí, jak se obléknout? Obrázkové strukturované učení pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami.
                                                                                                                                                                                    Třídíme podle velikostí. Strukturovaný úkol
Úkol je zaměřen na třídění obrázků podle velikostí. Strukturované učení přináší dětem jistotu a jasný řád – každá věc má své místo. Je doporučováno pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, například s autismem, dysfázií či jinými obtížemi v komunikaci.
